Success story: SKYWORKER

June 24, 2021

If you would like to read an article in English you may do so at this link

Рубрика “Історія успіху” присвячена історіям команд, які у свій час отримали грант від Українського фонду стартапів і тепер розказують про свої успіхи та чого вдалося досягти. Спільно ініціатива з Tech Ukraine.

Розповідає Лідія Терпель, засновниця і CEO Skyworker.

Розкажіть про свій стартап для тих, хто чує про нього вперше

Skyworker – це рекрутинговий маркетплейс для ІТ сфери. ІТ спеціалісти назвали нас “Тіндер з вакансіями”. Тут вони завжди бачать, скільки компаній хоче їх найняти на їх умовах. Розробникам залишається тільки обрати між двома кнопками “Так, давайте поговоримо” або “Не цікаво”. Це рішення прийняти легко, адже всю важливу інформацію для спеціалістів Skyworker вже сам випитав у рекрутерів. В такому форматі платформа генерує постійний потік кандидатів на співбесіди для компаній і рекрутерам не треба робити рутинної роботи.

Ненапряжний формат прийняття рішення “так” або ”ні” настільки зайшов ІТ спеціалістам, що на Skyworker зараз найбільш активні кандидати на ринку, 73% пропозицій отримують відповідь кандидатів, та ми досягли 300% темпів росту за місяць.

Якою була історію виникнення стартапа? Звідки взялася така ідея?

Ідея Skyworker прийшла після 3-ох років розвитку власного рекрутингового агентства. Практично кожного робочого дня виникала думка “якого біса?” Чому у світі, де люди запускають ракети в космос, ми маємо щодня спамити кандидатів повідомленнями, які вони у 90% випадків ігнорують?” Так було у всіх ІТ рекрутерів і жодна платформа для найму не пропонувала нічого нового.

Ми побували “у взутті” як розробників так і рекрутерів. Цей досвід влюбив нашу команду в сферу, але працювати тими старими методами означало вкрай роздратувати кандидатів та витратити свої останні нервові клітини. Ми вирішили робити платформу в якій найм не буде дратувати нікого. З тих пір почався Skyworker.

Чому обрали саме таку назву?

Skyworker – це не просто назва – це типаж людини! Ще в нашому рекрутинговому агенстві ми почали ділити людей на типажі за їх ставленням до кар’єри. 

  • Перший тип – це Waterworker – люди, які обирають плисти за течією. Куди вітер подме, туди вони і йдуть. Вони не мають бажання напрягатись проти течії. 
  • Другий тип – Earthworker – це люди, які люблять твердо стояти на ногах. Вони докладають великих зусиль, щоб зайти у зону комфорту, і коли ця зона досягнута, то більше не рвуться до нових звершень. 
  • Третій тип – це Skyworker – люди, які прагнуть все вище і вище та не знають меж розвитку. Вони кайфують отримуючи новий досвід, нові знання, нові досягнення. Вони не зупиняються і саме для таких людей ми робимо платформу Skyworker – місце, в якому вони не пропустять нові можливості. На Skyworker вони, по суті, ненапряжно контролюють цілий ринок.
  • Четвертий тип – Fireworker – люди, які горять власною справою – це підприємці.

Минулого року ви отримали грант від УФС. Що змінилося з того часу? Розкажіть про успіхи команди

За цей час Skyworker почав отримувати повідомлення від користувачів-розробників “Я давно такого кайфу не отримував, як у вас на платформі”, а від компаній-клієнтів отримали відгуки “Skyworker творить чудеса”.

  • Ми підняли pre-seed раунд інвестицій рік тому при оцінці компанії в $1.5 доларів;
  • Зібрали 450+ міжнародних компаній клієнтів;
  • Отримали 10000+ користувачів розробників з найвищою активністю на ринку;
  • Досягли показника росту в 300% за місяць.

Чи плануєте масштабуватися? Які ринки розглядаєте для експансії?

Ми любимо публічно більше говорити про результати, а не про плани. Єдине що можемо сказати, так це те, що Skyworker не збирається збавляти обороти по росту. Наразі нашими клієнтами вже є міжнародні компанії і їх стає все більше. Незабаром плануються вагомі новини, які наразі не розголошуємо.

Як вам працювалося і працюється з Фондом?

Фонд дав нам серйозну “подушку” для старту. Вони повірили в нас і це співпало з періодом, коли Skyworker почав вигравати зі своєю ідеєю на міжнародних змаганнях стартапів. Все наклалось одне на одне і грант від фонду був для нас підтримкою у бажанні “фігачити ще більше”. Раді, що виправдали покладені на нас очікування.

Поради тим, хто тільки починає або мріє почати свій стартап

Говоріть з потенційними клієнтами ще до того, як у вас буде що їм показати. Скільки б досвіду в сфері у вас не було, якщо ви не будете говорити з клієнтами, то скоріш за все, ви зробите продукт, який буде потрібен тільки вам. Skyworker так розігнався завдяки тому, що ми щодня були і є на зв’язку з рекрутерами та розробниками. Вони вивертають свою душу навиворіт, розповідають свої історії, а вже наша задача зробити так, щоб їх майбутні історії були тільки в позитивних кольорах з допомогою нашого софта. Почитайте книгу The Mom Test, з неї варто починати перед тим як йти говорити з потенційними клієнтами.