Історія успіху: NUWORK

September 9, 2021

If you would like to read an article in English you may do so at this link

Рубрика “Історія успіху” присвячена історіям команд, які у свій час отримали грант від Українського фонду стартапів і тепер розказують про свої успіхи та чого вдалося досягти. Спільний проєкт Фонду разом з Tech Ukraine і Polish-Ukrainian Startup Bridge. Дякуємо партнерам за допомогу в підготовці!

Розповідає Андрій Баскаков, співзасновник та СEO стартапу NUWORK.

Почнемо знайомство з вашої історії. Розкажіть про неї коротко, будь ласка.

Ядро команди NUWORK складають фахівці з кадрової сфери. Перш ніж створити програмне рішення, ми з Миколою набули наш досвід, допомагаючи місцевим та міжнародним компаніям у різних сферах (F&B, готельно-ресторанний бізнес, роздрібна торгівля, фінансовий та виробничий сектори) задовольнити свої потреби у підборі персоналу. Досвід, отриманий за цей час, зіграв важливу роль у формуванні продукту, тому що ми знали, яких функцій не вистачає в існуючих інструментах управління персоналом та які пріоритети при виборі програмного забезпечення для підбору персоналу. У 2018 році ми познайомилися з Дмитром Козловим, виконавчим директором Асоціації професіоналів з управління персоналом, і показали наші перші версії продукту, а він одразу приєднався до нашої команди.

Розкажіть про свій стартап тим, хто вперше про нього чує.

NUWORK це веб-додаток, який допомагає наймати співробітників на вакансії початкового рівня у сфері роздрібної торгівлі, логістики та транспорту. Платформа проводить початкові співбесіди через різноманітні онлайн-форми та канали, щоб надіслати контакти попередньо кваліфікованих та рейтингових кандидатів на акаунти рекрутерів. NUWORK показує визначні результати: щомісяця залучає кандидатів початкового рівня для компаній, у яких більше 50 вакансій.

Як ви придумали назву для свого стартапу?

На одному з мозкових штурмів ми взяли слова New (з англ. «новий») та Work («робота»), об’єднали їх та вирішили переписати перше слово, щоб скоротити назву. NUWORK – це нові підходи до підбору персоналу, які ми рекламували з 2019 року клієнтам, а саме: резюме не є важливими, кандидати не потрібні зайві перешкоди на шляху.

Які були ваші найбільші побоювання, коли ви тільки починали?

Нульовий досвід у розробці програмного забезпечення в минулому. Ми не розуміли, з чого почати, як кодувати, як керувати процесом розробки програмного забезпечення, як сформувати технічну групу, як використовувати ощадливий підхід тощо.

Що робить NUWORK унікальним? Чим NUWORK відрізняється від конкурентів?

NUWORK – це перше та єдине програмне забезпечення для підбору персоналу, розроблене в Україні, яке вирішує проблеми масового підбору персоналу для компаній: забезпечує безперебійний потік кандидатів до заявників з одного боку та структурує заявки для рекрутера з іншого.

Для якого типу користувачів створена ваша платформа?

Наше програмне забезпечення чудово працює з компаніями, які мають щомісячно понад 50 вакансій початкового рівня та 10+ торгових точок у країні чи місті.

Що стало однією з ваших найбільших невдач, і чого ви навчилися на власному досвіді?

Команда NUWORK не була готова до COVID. Як наслідок, нам довелося починати з 0-го пункту з липня 2020 року. Однак у грудні 2020-го нам вдалося досягти операційної точки беззбитковості та рухатись до отримання більших доходів, ніж на етапі до Covid. Існує необхідність у диверсифікації клієнтів та кандидатів, щоб бути готовими до будь-якого сценарію, тому зараз ми адаптуємо наш продукт для можливостей залучення кандидатів початкового рівня у сфері ІТ та експатів.

Ви вже монетизуєте своє рішення? Як саме?

Так, основною бізнес -моделлю є щомісячна абонплата. Кожна компанія має різний розмір та різні потреби. Завдяки гнучкості нашого програмного забезпечення ми можемо адаптуватися до будь -якого внутрішнього бізнес-процесу у відділі кадрів.

З якими компаніями NUWORK зараз працює?

У портфоліо клієнтів входять такі компанії, як Jooble, Shell, MHP, Rozetka, Nova Poshta, JTI, Metro C&C, Prostor, Fozzy Group, Ernst & Young, Bakertilly та інші.

Чи плануєте масштабуватися? Які ринки розглядаєте для розширення?

Наразі плануємо збільшити присутність NUWORK у Європі. Зокрема, активно спілкуємося з регіональними фондами та потенційними партнерами в Польщі. Ми бачимо нашу стратегію розширення через створення партнерств з місцевими компаніями та долучатися у вигляді філіалів до них.

Ви брали участь у менторській програмі польсько-українського проекту Startup Bridge та конференції Kyiv Tech Hub 2019, отримували фінансування від Українського фонду стартапів. Що змінилося з тих пір?

Ми стали більш зрілими та зуміли досягти всіх цілей, які ми вказували у заявці на отримання гранту від Українського фонду стартапів. Польсько-український проект Startup Bridge був чудовим з точки зору практики, теорії та налагодженню зв’язків.

Як ви оцінюєте співпрацю з Українським фондом стартапів та польсько-українським проектом Startup Bridge?

Чудовий досвід. Дуже радий, що такі ініціативи є. Україна нарешті стає країною, яка підтримує ріст стартапів. Зараз найкращий час для початку.

Які наступні кроки NUWORK?

Подальший розвиток, зростання, взаємовигідні партнерські відносини з безпосередньо працівниками та агентствами з працевлаштування у Польщі.

Чи є у вас якісь поради для фаундерів, які вперше створюють стартап?

“Не спробуєш – не дізнаєшся.” Ми завжди дотримуємося цього правила, коли приймаємо рішення, пов’язані зі стратегією, командою та програмним забезпеченням.