Історія успіху: Djooky

June 10, 2021

If you would like to read an article in English you may do so via this link

Рубрика “Історія успіху” присвячена історіям команд, які у свій час отримали грант від Українського фонду стартапів і тепер розказують про свої успіхи та чого вдалося досягти.

Розповідає Андрій Даховський, засновник і CEO Djooky.

Розкажіть про свій стартап для тих, хто чує про нього вперше

Djooky це екосистема для артистів і експертів музичної індустрії, яка включає в себе найбільший у світі онлайн музичний конкурс Djooky Music Awards, програму для любителів музики, які хочуть спробувати себе у ролі експертів музичної індустрії HitHunter, маркетплейс, де користувачі платформи можуть вільно продавати і купувати права в музичних творах DjookyX.

Якою була історію виникнення стартапа? Звідки взялася така ідея?

Історія Djooky розпочалася тоді, коли група ветеранів світової музичної індустрії усвідомила, що існуюча структура світового ринку музичних талантів, в якій зараз переважають великі лейбли, за своєю суттю монопольна і, отже, нерівноправна. Непомірний прибуток лейблів, неефективний музичний ринок призводить до високих витрат для артистів, а це означає, що переважна більшість справді талановитих музикантів у всьому світі мають дуже мало шансів дістатись до своєї аудиторії, оскільки вони намагаються отримати фінансування на продакшн, реліз та просування своїх пісень.

Ось чому Djooky глибоко переконані, що світову музичну індустрію потрібно демократизувати на благо більш різноманітного та всеохоплюючого співтовариства світових музичних талантів. Основне прагнення Djooky дати можливості артистам будь-якого походження, шанс бути почутими у всьому світі завдяки альтернативним шляхам розвитку, фінансування та просування своїх талантів.

Чому обрали саме таку назву?

Djooky  – це слово, яке легко запам’ятовується, пишеться та вимовляється в усіх куточках світу. Назва містить впізнавану в музичній індустрії комбінацію букв „d“ та „j“. У нашій команді ми говоримо про Djooky як нещодавно відкриту планету, до якої рухається наш космічний корабель.

Минулого року ви отримали грант від УФС. Що змінилося з того часу? Розкажіть про успіхи команди

Ми розробили та протестували маркетплейс DjookyX, запустили функцію HitHunter для любителів музики, і наша база зросла з 10 000 до 150 000 унікальних користувачів. Крім того, нас публікували у найпрестижніших світових музичних виданнях, таких як Music Business Worldwide, The Rolling Stone, The Billboard.

Чи плануєте масштабуватися? Які ринки розглядаєте для експансії?

Ми – глобально орієнтована компанія та прагнемо вийти на ринок всіх 193 держав-членів ООН.

На сьогоднішній день, всього лише за рік, наша платформа зросла і стала найбільшим пісенним конкурсом у світі. До весни 2021 року понад 2500 виконавців із 129 країн надіслали свої пісні на музичний конкурс Djooky Music Awards. І понад 150 000 любителів музики зі 176 країн зареєструвались, щоб підтримати своїх улюблених артистів.

У нас були переможці із США, Перу, Казахстану та Філіппін, а також віце-переможці з Нігерії, Чилі, Німеччини, Соломонових Островів та інших країн. Таким чином, Djooky став справді всеохоплюючою платформою, орієнтованою на артистів, завдяки технології, що дозволяє відкрити нові музичні таланти серед простих людей, де б вони не жили.

https://www.youtube.com/watch?v=GnVTil-VlDI&t=158s

Зараз наша основна команда працює з Лос-Анджелеса, Берліна, Лондона та Києва. У нас посилена присутність в Нью-Йорку, Сіднеї, Лагосі, Кельні, Сан-Паулу та Бангкоку завдяки PR-партнерам платформи. Крім того, у Djooky є бренд-амбасадори в Ірані, Танзанії та Намібії, на Філіппінах та на Соломонових островах, які допомагають нам у створенні присутності та підвищення видимості бренду в країнах, які мають високий креативний потенціал.

Як вам працювалося і працюється з Фондом?

С Фондом працюється добре, ми розуміємо один одного.

Поради тим, хто тільки починає або мріє почати свій стартап

Якщо у вас є ідея для стартапа, збирайте команду однодумців, подавайтесь до ЕО бізнес інкубатора і успіху вам!