09.05.2025

WOM - маркетинг і нові інструменти продажів

Як запустити ефект сарафанного радіо, хвилю позитивних відгуків, рекомендацій, зробити так, щоби про ваш товар або послугу розказували самі користувачі, а не ви?   Це завдання легко вирішується за допомогою інструментів WOM-маркетингу. Чи існує реально дієва інструкція з експлуатації таких стихійних явищ, як відгуки та рекомендації? Так. І саме її ви отримаєте на нашому онлайн-воркшопі.
Ми розкажемо:
✍ Що таке сарафанний маркетинг та як його використовують для просування комерційних і персональних брендів. ✍ Як зробити так, щоби про ваш бренд і про вас говорили не тільки рекламні матеріали, а й самі користувачі/читачі/відвідувачі. ✍ Як вплинути на тональність коментарів про продукцію, послугу чи бренд. ✍ Які перспективи розвитку сарафанного маркетингу в Україні та світі. ✍ Поділимося успішними кейсами WOM-проєктів для відомих брендів.
СПІКЕРИ:
  Юлія Броско – експерт з інтегрованого брендингу, іміджелогії, комунікацій з більш ніж 13-річним досвідом. Кофаундер і генеральний директор двох стартапів: першого в Україні сервісу швидких фотосетів instacafe.shop та мобільної CRM-системи для розвитку краси та естетики mybdiary.com.
  Анна Галайко – керівник агенції Burda Media Influencer і WOM-платформи Naprobu з понад 15-річним досвідом розвитку й управління проєктами на ринку інформаційних технологій та реклами.
Усіх відвідувачів заходу чекає приємний сюрприз від організаторів. Встигніть зареєструватися! 
Burda Media Influencer понад 5 років активно співпрацює з лідерами думок, блогерами та вже 10 років реалізує проєкти WOM-маркетингу на платформі незалежного тестування Naprobu. Щороку портфоліо агенції поповнюється 100 новими проектами. Компанія має великий практичний досвід у плануванні та реалізації як окремих промо-кооперацій, так і масштабних крос-медійних спецпроєктів, у яких беруть участь лідери думок.
Захід безкоштовний, за попередньою реєстрацією.
Реєстрація