13.05.2025
USF Sales №3. Конспект лекції на тему каналів продажів

16 грудня Український фонд стартапів провів третю онлайн лекцію освітнього курсу USF Sales, яка присвячена темі “Які канали продажів обрати і як їх запустити?”. Спікерами виступали співзасновниця LabiOffice і Noplag, а також Wtech Ambassador Іванна Вендел, засновник стартапу Revizion Сергій Шапіренко та Олександр Волошин, CEO і співзасновник стартапу Postello, керівник інкубаційної програми Demium в Україні.
Нижче наводимо ключові тези їх виступів у письмовому вигляді. Повний запис вебінару можна переглянути на каналі ютуб за цим посиланням.
[gallery size="large" columns="1" link="none" ids="15828"]
«Як отримати якісні b2b ліди на ринку США?»
Розповідає Олександр Волошин, CEO і співзасновник стартапу Postello, керівник інкубаційної програми у Demium в Україні
- Створити якісний акаунт в LinkedIn: зрозумілий для іноземців, детальний опис. Рекомендація: подивитися поради Patrick Dang (посилання).
- В LinkedIn є додатковий функціонал, користуйтесь ним. Оформлюйте підписку (приблизно 50$ на місяць), щоб користуватися розширеним пошуком – зрозумієте яким є ваш ідеальний користувач (за замовчуванням мають бути встановлені такі рамки: Geography, Industry, Title, Company headcount). Використовуйте LinkedIn Automation Tools
При виборі найкращого інструменту, зверніть увагу, щоб в ньому було
- Можливість відправляти запит
- Прикріплювати повідомлення до запиту
- Продивлятися профіль
- Відправляти повідомлення після того як користувач підтвердив запит
- Мати можливість додавати змінні, робити персоналізацію
- Створити класний шаблон для Outbound, який буде продавати та дозволить отримати якісні ліди
Основні правила для Outbound на LinkedIn
- Прикріплювати повідомлення
- Не продавати в першому повідомленні
- Побудувати відносини з лідами (лайки, коментарі, перегляди профілю)
- Використовувати можливості для персоналізації (наприклад, звертатися по імені)
«Прямі продажі»
Розповідає Сергій Шапіренко, засровник стартапу Revizion
З чого я почав? Зі своїх теплих контактів: зробив список наших потенційних клієнтів - ресторанів, магазинів м.Житомир та пішов до них, розповідаючи про перевагу нашого продукту. Деяким я писав в соціальні мережі. Рекомендації:- Не очікуйте миттєвої відповіді. Я писав 10-15 разів керівнику Global Spirit. Зрозумійте: вас тисячі, тож робіть багато спроб допоки не отримаєте результат. Будьте лаконічними та одразу показуйте чим можете бути корисними. Проявіть активність на сторінці власника компанії – залиште коментар по темі.
- Визначте 5-10 лідерів в своєму регіоні, які вам сформують репутацію.
- Завжди будьте на зв’язку
- Будуйте особистий бренд в соціальних мережах
- Пишіть про підключених нових клієнтів,тегайте їх
- Беріть участь в різних конференціях, давайте інтерв’ю
- Просіть клієнта яким його контактам ви ще можете бути корисним (рекомендації працюють найкраще)
- Збирайте відгуки та рекомендації, так прискориться пошук нових клієнтів
- Вступайте в бізнес-клуби
«Партнерські продажі»
Розповідає Іванна Вендел співзасновниця LabiOffice і Noplag, Wtech Ambassador
Будь-який бізнес – це взаємовідносини: твій бренд – партнер-клієнт:- Клієнти купують твій продукт, або виконують іншу бажану дію
- Твоя компанія винагороджує партнера за отриманий дохід
- Партнери промоутять твій продукт для своєї аудиторії
Чому партнерські продажі це завжди win win
- Якісні ліди: до партнера звертаються лише зацікавлені особи
- Зрозумілий САС: витікає з 1 пункту – приходять лише якісні ліди, а витрати на формування самого каналу мінімальні.
- Гра «в довгу»: довготривалість відносин, якщо вони побудовані грамотно
- Автономність: клієнти приходять самі, не потрібно прикладати зусилля
- Лояльність: доступ до цільової аудиторії, яка лояльна до компанії-партнера
Як і де знайти партнера
- Партнер «≠» агент
- Цільова аудиторія
- Розмір
- Репутація
- Мотивація
Основні помилки та як їх уникнути
- Сподівання, що партнер стане продавцем вашого товару
- Очікування швидких продажів
- Недопрацювання бізнес-процесу
Ризики
- Зниження рівня маржинальності угоди
- Втрата фокусу партнера на вашому продукті
- Репутаційні ризики