Startup–комʼюніті в Telegram Startup–комʼюніті в Telegram
Скарги та пропозиції
Якщо Ви незадоволені роботою Фонду або ж маєте ідеї та побажання щодо її покращення – просто напишіть нам та ми опрацюємо Ваш запит.

Контакти
+38(044) 465 7035
телефон для зв’язку
[email protected]
Запити від медіа та партнерів
[email protected]
[email protected]
Загальні питання
portal.usf.com.ua
Служба підтримки для користувачів Вебпорталу
поширені питання
01
Як отримати фінансування?
Інформація про актуальні грантові програми розміщена на нашому сайті. Подача заявки відбувається на вебпорталі, за посиланням: https://portal.usf.com.ua/.
Уважно прочитайте та прийміть всі Положення, Умови користування вебпорталом та Політики. Після цього – заповнюйте відведені поля заявки на вебпорталі.
Будь ласка, подавайте заявки тільки через наш офіційний вебпортал і не надсилайте інформацію на електронну пошту чи соціальні мережі Фонду. Такі заявки не будуть розглядатися.
02
Де можна знайти Положення, що регулюють процедуру та умови проходження грантових програм Фонду?
Всі Положення Фонду доступні користувачам, які зареєструвалися на Порталі https://portal.usf.com.ua
03
Які проєкти ви підтримуєте?
Ми підтримуємо Стартапи, які здійснюють свою діяльність у будь-яких сферах, окрім тих, які прямо заборонені законодавством України.
04
Кому ви надаєте фінансову підтримку?
Ми надаємо підтримку українським стартапам на ранніх стадіях розвитку (pre-seed and seed).
05
Чи важливо бути зареєстрованим в Україні?
Так, стартап повинен бути зареєстрований у встановленому законом порядку у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
06
Які терміни подачі заявок?
Термін подачі заявок на Грант не встановлений. Ми приймаємо Заявки на постійній основі. Водночас в рамках програми Інноваційних ваучерів, ми інформуємо про дедлайн подачі заявки.
07
Де можна побачити перелік експертів, які оцінюватимуть мою заявку?
На нашому сайті за посиланням https://usf.com.ua/eksperti/
08
Скільки заявок можете подати один Стартап?
Стартап подає одну заявку на один вид гранту.
09
Чи можу я подати заявку, якщо у мене немає команди?
Так, але у такому випадку, якщо Ви плануєте залучити членів команди, додайте, будь ласка, технічне завдання для ключових позицій Стартапу.
10
Чи встановлені у вас вимоги до Заявки?
Інструкції заповнення Заявки містяться у формі для Заявки та Положенні про відповідну грантову програму.
Заявка заповнюється виключно українською мовою уповноваженою особою Стартапу. Відомості, що надаються у Заявці мають бути достовірними, актуальними та не можуть порушувати будь-яких вимог законодавства України та Положення.
11
Яка різниця між pitch deck та демонстраційним демо/відео про стартап?
Pitch deck – це графічна презентація Стартапу, яка буде використовуватись на Пітчі, а демонстраційне відео про стартап – це відео-демонстрація вашого Стартапу за участі не менше половини засновників Стартапу та тривалістю не менше 8 хвилин.
12
Що означає lean canvas?
Це методика моделі стартапу, що використовується під час заповнення Стартапом Заявки.
Опис за допомогою lean canvas охоплює такі категорії: проблема, наявні альтернативи та її рішення, ключові метрики, структура надходжень та витрат, унікальна цінність пропозиції та неринкова конкурентна перевага, шлях до споживача, сегменти споживачів, а також опис ідеального споживача.
13
Чи потрібно мені заповнити всю інформацію по кожному з розділів?
Усі поля, що позначені зірочкою (*), є обов’язковими до заповнення. Всі інші поля ми рекомендуємо також заповнити, хоча це не є обов’язково.
14
Чи потрібно мені заповнити всю інформацію за один сеанс?
Не обов’язково, Ви можете зберегти інформацію у будь-який момент під час процедури подання заявки та продовжити заповнювати пізніше. При заповненні кожного розділу не забувайте регулярно зберігати дані, щоб не втратити інформацію.
15
Чи можу я переглянути заявку перед подачею?
Після натискання на кнопку Надіслати заявку, Ви зможете переглянути останню інформацію про заявку перед остаточним поданням. Якщо Ви хочете змінити будь-яку інформацію, відображену на сторінці попереднього перегляду програм, ви можете зробити це повернувшись до попередньої сторінки.
Після подання заявки, Ви зможете переглянути її, але не змінити.
16
Що робити, якщо з моменту подачі заявки, до моменту отримання грантового фінансування - мої витрати змінились?
Ви можете внести зміни до Кошторису на етапі подачі документів, необхідних для підписання Договору про надання Гранту.
17
Яку частку в статутному капіталі ви отримуєте?
Ми не отримуємо жодної частки у статутному капіталі. Ми надаємо безповоротне фінансування у формі грантів, цільове використання яких моніторимо.
18
Коли я повинен повернути отриманий грант?
Ви не зобов’язані повертати грант, якщо використали його відповідно до умов укладеного Договору на отримання гранту. Правила моніторингу за цільовим використанням коштів, врегульовані Положенням Фонду.
19
Скільки часу триває розгляд заявки?
Ми намагаємось опрацьовувати заявки в міру їх надходження. Зазвичай, розгляд триває в межах 2-3 місяців, але це залежить від кількості заявок та рівня навантаженості експертів.
20
Як відбувається процес відбору заявки?
Ви можете спостерігати за результатами проходження відбору та статусом Вашої Заявки у своєму особистому кабінеті на Вебпорталі.
21
Ви підписуєте договір про нерозголошення? Як я можу знати, що моя ідея не буде вкраденою?
Ми поважаємо Ваші ідеї та інтелектуальну власність, а також вживаємо усіх можливих заходів для їхнього захисту. Ми дотримуємось затвердженої Політики поводження з даними, а також Умов користування Вебпорталом, з якими Ви мали нагоду ознайомитись.
Окрім цього, ми підписуємо ряд необхідних документів з умовами про конфіденційність з Експертами, членами Конкурсної комісії та працівниками Фонду.
22
Чому наша заявка не була прийнята?
Ми не надаємо окремих відгуків, чому ми не обрали саме Вашу заявку для фінансування. Основною причиною, чому заявка може бути відхилена – її невідповідність вимогам Положення та наявність достатньої кількості кращих до відбору заявок.
Разом з тим, впродовж всього етапу оцінювання Вашої заявки ми будемо надавати зворотний зв'язок щодо стадій проходження Вашого Стартапу.
23
Навіщо мені електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис?
Ви ж любите зелені дерева та чисте повітря? То навіщо використовувати тонни паперу, якщо ми маємо можливість укладати договори та вести документообіг в електронному форматі? Документ, що підписаний електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом має силу письмового документа.
24
Чи необхідно мені мати патент та/або будь-які інші документи, що підтверджують наявність прав інтелектуальної власності на продукт/технології/інші об’єкти права інтелектуальної власності?
Такої необхідності немає, але якщо у Вас є такі документи – Вам необхідно їх додати до заявки. Це можуть бути як документи державного зразка (свідоцтва, патенти), так і ліцензійні чи авторські договори, або ж договори про надання послуг/виконання робіт, згідно яких Вам було передано права інтелектуальної власності.
25
Чи встановлений у Вас термін надання відповіді на Support?
Ми намагаємось відповідати протягом декількох робочих днів, однак у нас немає встановлених часових обмежень. Швидкість реагування та зворотного зв’язку залежить від рівня складності та кількості питань в міру їх надходжень.
26
Де я можу отримати інформацію про найближчі заходи Фонду?
Слідкувати за новітніми проєктами українських стартаперів, релевантними заходами та життям Фонду Ви можете, приєднавшись до офіційних сторінок Фонду за посиланнями у соціальних мережах:
facebook.com/ukrainianstartupfund
youtube.com/c/ukrainianstartupfund
instagram.com/ukrainianstartupfund
https:/t.me/usfofficial
27
Заповнив заявку, все вірно. Проте її відправили на доопрацювання через те, що заявка підписана не уповноваженою особою. Як це розуміти?
Якщо проєкт подається від юридичної особи, то уповноваженою особою на підписання такої заявки є керівник такої юридичної особи або особа, уповноважена на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства.
Якщо проєкт подається від фізичної особи-підприємця, то уповноваженою особою на підписання такої заявки є ця фізична особа-підприємець.
28
Моя заявка успішно пройшла комплаєнс. Проте зараз я не бачу її у себе в кабінеті. Мені потрібно подавати ще одну заявку?
Ні. Ваша заявка зараз перебуває на оцінюванні в експертів Фонду. Як тільки заявка буде оцінена, вона знову з’явиться у вашому кабінеті.
29
Де мені знайти умови конкурсу для отримання інноваційного ваучера?
Ми розміщуємо інформацію про умови конкурсу на офіційному вебсайті та Вебпорталі Фонду.