Український фонд стартапів провів шістнадцятий Pitch Day

13 листопада Український фонд стартапів провів шістнадцятий Pitch Day. Захід відбувся у онлайн форматі та проходив з огляду на карантин дистанційно, за допомогою cервісу для проведення відеоконференцій – Zoom. Із презентаціями (пітчами) виступило 10 стартапів. Всі з них на етапі seed (претендують на державне грантове фінансування у розмірі 50 000 доларів кожен).
Захід розпочався з привітання від радника Міністра цифрової трансформації України, Legal lead проєкту Дія City та адвоката Дениса Алейнікова, який розповів що саме дасть новий спеціальний правовий режим для IT-індустрії та стартап екосистеми:
“Те, що ми робимо разом з вами це велика справа. Може здаватися, що це лише скромна допомога маленьким компаніям, але саме в результаті цього вони можуть перетворитися вже у компанії великі, які трансформують не тільки економіку України, а й всього світу. Я впевнений, що майбутнє саме за цифровою економікою і гегемонія сировинних країн добігає кінця. Український фонд стартапів і Міністерство цифрової трансформації України є частиною цієї великої справи, які вже показують реальні результати у вигляді грантів та Дія City. Це конкретні речі, які відчують та вже відчувають реальні інноваційні підприємці”
Урочисту частину завершила Інна Шилова, Community & events в LIFT99 Kyiv Hub, яка вперше оголосила, що п’ятірка з виступаючих стартапів, згідно голосування представників LIFT99, отримає безкоштовний доступ до хабу терміном на два місяці.
Хто оцінював?
- Катерина Дегтяр. Директорка підрозділу Startup Grind Kyiv.
- Михайло Халецький. Старший інвестиційний аналітик Simpact VC.
- Фелікс Літвінський. Керуючий директор Blackstone LaunchPad.
- Юрій Серещенко. Керуючий партнер в Quarter Partners.
- Станіслав Под’ячев. Керуючий партнер Blockchain Lab.
- Андрій Зінчук. Керуючий директор Demium.
- Максим Бешлєул. Засновник та CEO компанії MedicalLife.
Основними критеріями оцінки проектів на стадії seed є: команда, ринок, продукт, доцільність фінансування, стратегія. В кожній категорії максимум – 5 балів (сумарно максимум 25). Прохідний бал для рекомендації Наглядовій раді щодо надання гранту складає 15 балів.
Результати
Переможцем глядацьких симпатій, згідно голосування у телеграм каналі, цього разу став стартап ЯМПОС.
Спеціальний приз від Інни Шилової у вигляді безкоштовного доступу до хабу стартапів LIFT99 Kyiv Hub терміном на два місяці отримали проєкти HackenAI, GLOICE, Кнопка, Checki та Cotano.
За результатами оцінок Конкурсної комісії було сформовано наступний рейтинговий список стартапів (від найвищого балу до найнижчого):
- Cotano. Рішення для підвищення конверсії продажів польових продавців за рахунок автоматизації і гейміфікації.
- HackenAI. Мобiльний додаток для особистої кібербезпеки. ХакенАІ поєднує в собі найбільш необхідні засоби кібербезпеки, такі як парольний менеджер, моніторинг скомпроментованих аккаунтів, двохфакторна аутентифікація, ВПН, захищене хранилище, антифішинг та багато іншого. Інтерактивні навчальні модулі, нагороди, предмети колекціонування мотивуватимуть користувачів більш відповідально відноситись до своєї особистої кібербезпеки та навчатимуть їх найкращих практик, щоб уникнути майбутніх проблем.
- Lawyerd! Повністю автоматизований захист прав інтелектуальної власності в Інтернеті.
- Vitrager. “Booking.com” для віконної галузі.
- QRWaiter. Сервіс онлайн замовлень для закладів харчування.
- Кнопка. Нова система виклику медсестер та комунікаціі для медичного персоналу між собою. Система контролює швидкість надання допомоги та гарантує її доставку пацієнтам. Сервіс зменшує кількість фізичного навантаження на медсестер та суттєво зменшує конфлікти між медсестрами та пацієнтами. Сервіс надає керівництву лікарень важливу статистику про швидкість надання допомоги та кількість викликів.
- ЯМПОС. Система автоматизації бьюті бізнесу та програмне РРО.
- Checki. Розумний сервіс електронних чеків. Покупцям можна забути про чекову стрічку на касах та зберіганні її в кишенях. Бізнес зможе позбутися витрат на папір і фіскальні реєстратори, при цьому отримає додатковий маркетинговий інструмент.
- GLOICE. Платформа для спілкування та взаємодії з місцевими спільнотами за принципом геолокації. Користувачі можуть спілкуватися із людьми навколо, ставити запитання та отримувати якісну місцеву інформацію. Бізнеси у свою чергу можуть чітко таргетуватися на певні території та продавати свої товари тим, хто має у них потребу.
- FTB. Веб сервіс для стадіонів.
На засіданні Наглядової ради Фонду, яке відбудеться найближчим часом, буде прийнято рішення, які саме стартапи отримають грантове фінансування.
Нагадуємо, що за результатами дванадцятого та тринадцятого Pitch Day було профінансовано вісім стартапів на етапі pre-seed (Portal, Organization.GG, Djooky, Abrakadabra, iBeauty, VAR Energy, Next Generation, SPOKK) і три на стадії seed (Outloud.ai, Esper Bionics, IGnation).