Перейти до вмісту
Цей вебсайт не оптимізовано для альбомної орієнтації. Будь ласка, поверніть ваш пристрій.
10 Червня, 2024

Nova Tech Spring 2.0

Мрієте впровадити вашу розробку з найбільшим логістичним оператором України? Хочете бути найкращим та отримати за своє рішення 400 тис. грн?  Ми подовжуємо та відкриваємо другий набір команд для участі в Nova Tech Spring 2.0 з розширеними викликами!

Вже сьогодні, Український фонд стартапів разом з лідером експрес-доставок Новою поштою  подовжують набір команд для участі в програмі Nova Tech Spring 2.0 з офлайн Демо Дей у студії відкритих інновацій Nova Tech. 

За результатами відбору, найкращі команди зможуть представити свій стартап. Окрім цього, фіналісти змагатимуться за унікальну можливість – співпраця з Новою поштою, щоб спільно запілотувати та запустити своє рішення та грошову винагороду у розмірі 400 тис. грн.

Хочете стати частиною революції інновацій в логістичному секторі? Маєте вже сформований стартап/компанію, MVP або прототип рішення, який може вирішити актуальні виклики цієї галузі? Тоді ця програма саме для вас! ​​ Нова пошта шукає нові рішення у двух актуальних напрямках. 

НАПРЯМОК 1. ОПТИМІЗАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ.

Якість послуг безпосередньо реалізується якісними процесами, тобто такими, які не мають втрат, швидкі та не дають можливості помилятися. Відповідно робота над оптимізацією процесів – є безперервною і обов’язковою для забезпечення найкращого сервісу.

Інструменти для вирішення викликів.

  1. Алгоритми штучного інтелекту. Можуть бути ефективно використані для аналізу поточних бізнес-процесів, розробки покращених процесів, вирішення рутинних завдань тощо.
  2. Роботизація. Складає невід’ємну частину оптимальних процесів, які стосуються транспортування, сортування та маніпуляцій з посилками та вантажами.
  3. Машинний зір. Дає можливість автоматиматизувати процеси відстежування посилок, матеріальних цінностей, персоналу та здійснювати аналіз в онлайн режимі.

Бізнес-кейси

  1. Оптимізація процесів адресного обслуговування. На сьогоднішній день складається ситуація з нестачею людського ресурсу (кур’єрів) для доставки та забору посилок. При цьому велика частка процесів є ручними: завантаження посилок та групування по маршруту, пошук посилки в кузові авто тощо.
    Метрики рішення: продуктивність кур’єрів, швидкість доставки, відповідність розрахунковому часу доставки, собівартість доставки.

  2. Оптимізація оформлення міжнародних відправлень (заповнення інвойса). Проблематика заключається в тому, що при оформленні міжнародного відправлення працівнику компанії необхідно заповнити детальний інвойс та вказувати правиьний HS-код кожного з товарів (відравлень), що оформлюється. Оптимізація повинна прискорити процес заповнення та унеможливити помилки.
    Метрики рішення: час оформлення, правильність оформлення.

  3. Автоматизована система ідентифікації основних засобів. Велика кількість основних засобів, які збільшуються, і які необхідно постійно інвентаризувати (сканувати), що вимагає багато людського ресурсу та часу. Частина основних засобів постійно переміщується (піддони, сітчасті контейнери, бокси) між підрозділами компанії.
    Метрики рішення: час на інвентаризацію, частота оновлення даних, собіварість обліку.

НАПРЯМОК 2. НОВІ КЛІЄНТСЬКІ СЕРВІСИ

Для нас найбільшим пріоритетом є клієнт та сервіс, який ми надаємо. Тому ми завжди прагнемо створювати якнайкращий сервіс і постійно його вдосконалювати. Наші клієнти високо цінують обслуговування на відділеннях за зручність, безпечність та можливість отримати повний спектр обслуговування. Ми хочемо розширяти сервіси, що можемо надавати у фізичник точках контакту.

Бізнес-кейси

  1. Нові сервіси у поштових та вантажних відділеннях. Головна мета цих сервісів – збільшити рентабельність та окупність фізичної точки сервісу, отримати додатковий прибуток та збільшити кількість активних користувачів на відділеннях.
    Метрики рішення: MAU, окупність інвестицій, реалізація.

  2. Нові сервіси у пунктах (PUDO). Аналогічно і для партнерських пунктів обслуговування нові додаткові сервіси зможуть збільшити кількість активних клієнтів та дохід в точках присутності. В цих моделях сервісів вони мають бути цікавими як для бізнесу, де розміщений пункт Нової пошти, так і для самої Нової пошти.
    Метрики рішення: MAU, окупність інвестицій, реалізація.

ЕТАПИ ВІДБОРУ:

  1. Заповнення заявки про свій продукт чи послугу.
  2. Відбір фіналістів.
  3. Відвідування Київського інноваційного терміналу та вантажного терміналу, для того аби побачити існуючий процес сортування відправлень.
  4. Розробка концептів продуктів і рішень за необхідності (учасники можуть поєднуватись у групи для досягнення максимальних результатів).
  5. Офлайн Демо Дей.

СКЛАД ЖУРІ:

  1. Тараненко Олексій, CBDO групи компаній Nova.
  2. Хоменко Євгеній, R&D директор групи компаній Nova.
  3. Коваленко Богдан, директор з технологій Нової пошти.
  4. Олег Турик, директор з розвитку напрямку вантажів.
  5. Даніман Павло, директор з маркетингу Нової пошти.

TIMELINE:

Прийом заявок: 10.06.24 – 10.07.24

Відбір фіналістів: 11.07.24 – 25.07.24  

Демо День: 12.08.24 – 16.08.24

Заявку варто шукати в особистому кабінеті на порталі Українського фонду стартапів в розділі «Програми партнерів».

Інші новини