Перейти до вмісту
Цей вебсайт не оптимізовано для альбомної орієнтації. Будь ласка, поверніть ваш пристрій.
3 Листопада, 2020

Як пройшов перший в Україні хакатон у сфері спорту та розваг

Перший в Україні хакатон спортивно-розважальних ідей і стартапів Sport and Entertainment Hackathon пройшов з 30 жовтня до 1 листопада у Києві. Захід було організовано Міністерством молоді та спорту України й Українським фондом стартапів за підтримки Всеукраїнського молодіжного центру.

Україна справедливо вважається однією з країн із найактивнішим розвитком ІТ-галузі у світі. Однак вітчизняних технологічних проєктів у спортивно-розважальній галузі дуже мало. Щоб допомогти українській сфері спорту та розваг трансформуватися й адаптуватися до сучасних умов, Міністерство молоді та спорту України й Український фонд стартапів провели спеціалізований хакатон. Захід пройшов із дотриманням усіх вимог карантину міста Києва – через обмеження у залі міг бути присутній тільки один представник команди, а інші працювали віддалено. Хакатон викликав неабияку зацікавленість – організатори отримали понад 200 індивідуальних і командних заявок. З усіх заявок для участі у хакатоні були сформовані та відібрані 35 команд.

У результаті активної роботи протягом трьох днів у фіналі на пітчах було представлено 28 проєктів. Перше місце та головний приз від генерального партнера хакатону компанії Parimatch Tech у розмірі 30 000 грн. отримав проєкт 12Climb, додаток для скелелазів та інтерактивний скеледром. Друге місце посів проєкт Mixsport, спортивний агрегатор України та маркетплейс спортивних локацій, тренерів, спортивних подій та активностей. Третє місце здобув Fanbuster, соціальна платформа для вболівальників. Платформою зацікавився ФК “Рух”, і сторони вже обговорили потенційну співпрацю. Спеціальний приз у розмірі 500 дол. США за виконання завдання з кіберспорту від компанії Esports Charts отримала команда Stream Radar.

«Дуже радий, що незважаючи на пандемію нам вдалося провести хакатон. Ми змінили формат та, враховуючи всі карантинні обмеження, все ж провели цей захід в офлайні. Зараз найголовніше те, що ми знайшли кожен з цих проєктів та поклали початок нашому спілкуванню, створили прогресивне спортивне ком’юніті. Це лише наш перший захід, та попереду нас чекають ще багато спільних подій. А проєктам, що брали участь у хакатоні, ми обов’язково будемо допомагати розвиватися», – зазначив Віталій Лавров, заступник Міністра молоді та спорту України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

«На Sport and Entertainment Hackathon ми побачили велику кількість чудових ідей і вже готових проєктів на етапі розвитку. Кожен, хто робив пітч, вже справжній переможець, адже розвиває власний стартап у цей непростий час. Протягом хакатону учасники здобули нові знання на лекціях, провели нетворкінг, попрацювали із менторами. Впевнений, для всіх проєктів цей захід стане трампліном до нових досягнень, і ми готові допомогти тим, хто вирішив стати успішним інноваційним підприємцем», – коментує Павло Карташов, директор Українського фонду стартапів.

Партнерами Sport and Entertainment Hackathon виступили Parimatch Tech (генеральний партнер), JKR та Моршинська (офіційні партнери), а також Курс спортивного менеджменту і маркетингу sportsed.org, Esports Charts, MalibuFit, ФК «Рух», Smart Leader, Sport.Vision, Amigo partners, Garage partners, Esport.in.ua, Центр спортивної дипломатії, Федерація гімнастики України, Федерація кіберспорту України, НТУУ «КПІ ім. Сікорського».

Довідка

Міністерство молоді та спорту України (Мінмолодьспорт) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінмолодьспорт є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у молодіжній сфері, сферах фізичної культури і спорту, національно-патріотичного виховання.

 

Український фонд стартапів є державним фондом, започаткованим за ініціативою Кабінету Міністрів України. Місія фонду – сприяти створенню та розвитку технологічних стартапів на ранніх стадіях (pre-seed та seed), з метою підвищення їх глобальної конкурентоспроможності. Процес відбору стартапів для надання грантів відбувається на конкурсній основі: компанії оцінюються та обираються радою незалежних інвестиційних експертів.

Інші новини