Sport and Entertainment Hackathon

by USF and Ministry of Youth and Sports of Ukraine

30 жовтня – 01 листопада

 

Ваш перший крок на шляху отримання гранту від USF

Sport and Entertainment
Hackathon

Це захід створений спільно Міністерством молоді та спорту України та Українським Фондом Стартапів, за підтримки Всеукраїнського молодіжного центру на якому кожен може спробувати свої сили у побудові технологічних проєктів спортивного та розважального спрямування.

За підтримки

Напрямки
проєктів

Вам пропонується створити проєкт у рамках спортивної, кіберспортивної та/або розважальної тематики на запропоновану проблематику або власну.

Учасники

Розробники, дизайнери, тестувальники, дата-саєнтисти, художники, менеджери, спортсмени, консультанти, соціологи, політологи і просто підприємці. Не важливо у якій сфері Ви мали досвід.

Ціль

Згенерувати інноваційні ідеї для розвитку спортивно-розважальної індустрії України, оцінити потенціал ідей, сформувати команду, здатні втілити їх в життя, надати підтримку в реалізації кращих проєктів.

Ідеї та задачі

  • На хакатон можна подавати абсолютно будь-які ідеї, пов’язанні з розвитком спортивно-розважальної сфери в широкому сенсі. Ідеї можуть бути як нові, так і вже на стадії розробки.
  • Учасникам, які не мають ідеї, але хочуть долучитись до проєкту (розробники, тестувальники, дизайнери, тощо…) будуть запропоновані завдання від зацікавлених у розвитку спортивно-розважальної індустрії організації (Міністерство молоді та спорту України, федерації, клуби, партнери, спонсори).
  • За час Хакатону учасникам потрібно буде опрацювати свої проєкти та презентувати перед журі.

Теми Хакатону

  • Залучення глядачів до перегляду спортивних трансляцій

    1
  • Залучення клієнтів до відвідування спортивних секцій/залів

    2
  • Перехід до проведення дистанційних тренувань

    3
  • Організація самостійних тренувань

    4
  • Сервіси для стадіонів і спортивних об’єктів

    5
  • Спортивний туризм

    6
  • Робота для спортсменів

    7
  • Системи управління спортивними організаціями

    8
  • Системи управління спортивними об’єктами

    9
  • Система управління змаганнями

    10
  • Налагодження спортивно-дипломатичних відносин

    11
  • Інструменти соціальних досліджень у спортивно-розважальній сфері

    12
  • Нові типи спортивних шоу

    13
  • Боротьба з допінгом

    14
  • Пошукові системи

    15
  • Гейміфікація спорту

    16

Формат Хакатону  у зв’язку з COVID 19

Хакатон проводиться у змішаному форматі. Один або два представника від кожної команди обов’язково знаходяться у місці проведення, а інші члени команди дивляться трансляцію та долучаються дистанційно до роботи у своїй групі.

Завдання від партнерів:

  1. Завдання від Мінмолодьспорту: система фіксації відвідування тренувань учнями з розпізнаванням особи та відміткою геолокації.
  2. Завдання від УкрСпортЗабезпечення: Управління фінансами спортивних ГО.
  3. Завдання від SportVision: є система аналітики біометричних даних спортсменів за допомогою ШІ. Дані через відкриті АПІ з хардверних трекерів парсяться на сервер для обробки ШІ. Отриману аналітику потрібно повернути клієнту найзручнішим способом (B2C непрофесійні види спорту: фітнес, біг, лижi тощо).
  4. Завдання від Федерації Кіберспорту України: реалізувати веб-додаток для відображення подій у вигляді календаря.
  5. Завдання від ФК «Рух»: запропонувати інноваційне рішення для залучення уболівальників на стадіон.
  6. Завдання Федерації гімнастики України: створення бази даних і профілів гімнасток для приватних клубів і національної збірної.
  7. Завдання від Центру спортивної дипломатії для учасників хакатону: створити інформаційний продукт для налагодження комунікації між українськими спортсменами, тренерами, вченими, дипломатами, підприємцями та українськими емігрантами закордоном. Завдяки цьому інноваційному рішенню в українських спортсменів буде постійна підтримка на спортивних заходах будь-де у світі, адже їх будуть підтримувати українські вболівальники.
  8. Завдання від Esports Charts: створити Twitch чат-бота про ефективності проявiв брендів і подій на трансляції.
  9. Завдання від Esports Charts: бот-помічник для стримерів (Telegram). Відправляти користувачам докладну статистику їх трансляцій та цікаві факти за минулий ефір.

Важливість проєкту

“Аналіз стану існуючої системи фізичної культури та спорту в Україні свідчить, що ідеологічні, науково-методичні, організаційні, нормативно правові та фінансові умови функціонування не відповідають суспільним запитам і потребам держави та європейським стандартам.”

Саме тому, ми шукаємо нові інноваційні ідеї, які дадуть спортивно-розважальній галузі новий поштовх у напрямку цифрової трансформації, адже сфера має величезне значення для життя суспільства.

Вплив спорту на життя суспільства

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Дякуємо за Вашу активність і інтерес до SPORT AND ENTERTAINMENT HACKATHON

Ми отримали Вашу заявку на участь у Хакатоні та обов’язково її розглянемо.

Звертаємо Вашу УВАГУ, що заповнення анкети не гарантує участі у події. У зв’язку з обмеженою кількістю місць, на жаль, ми не зможемо забезпечити участь усім бажаючим. Розгляд заявок розпочнеться після 25 жовтня. Якщо Вашу анкету буде схвалено, Ви отримаєте персональне запрошення мінімум за 72 години до початку заходу. Будь ласка, очікуйте на запрошення.


З повагою та найкращими побажаннями
Організаційний комітет Sport and entertainment hackathon

Економіка

  • Зростання кількості працездатного населення
  • Зростання податкових відрахувань
  • Робочі місця
  • Інфраструктура

Політика

  • Самоідентифікація
  • Престиж держави
  • Інструмент для здійснення політичних, економічних, культурних та гуманітарних цілей

Соціум

  • Зростання тривалості життя
  • Зростання рівня безпеки
  • Зниження рівня бідності та злочинності
  • Зміцнення імунітету
  • Розвага
  • Виховання
  • Естетичне задоволення
  • Приклад кращих Fair play

Механіка.
Етапи заходу

  1. Учасники, які подали заявки з ідеями і були відібрані – роблять коротку презентацію себе (1-2хв) на початку Хакатона. Якщо їм в команду потрібні люди – то бажаючі учасники приєднуються до них (в команді 3-4 людини).
  2. Для тих, кого відібрали без ідей, є варіанти:
  • приєднатися до команди з ідеєю;
  • взяти для вирішення одне із запропонованих завдань від партнерів заходу і зібратися в команду на місці;
  • придумати ідею на місці до старту, презентувати і зібрати команду.

Таймлайн події:

  • 30.10, пт ВМЦ
    • 9:30 – 10:00 Вітальна кава. Реєстрація учасників
    • 10:00 – 10:30 Відкриття хакатону. Вітальне слово до учасників. Оголошення програми заходу. Представлення менторів.
    • 10:30 – 11:00 Знайомство з учасниками та їхніми ідеями/проєктами.
      Команди презентують проєкти та, у разі потреби, до команд додаються учасники. На презентацію 1 хвилина.
    • 11:00 – 11:30 Лекція: Розвиток інновацій у спорті. Спікер: Максим Мотін, Курс спортивного менеджменту
    • 11:30 – 12:30 Лекція: Design thinking. Спікер: Ольга Шаповал, Kreston Academy
    • 12:30 – 12:45 Кава-пауза
    • 12:45 – 13:15 Лекція: Кіберспорт як вид спорту. Спікер: Іван Данішевський, експерт Українського фонду стартапів
    • 13:15 – 13:30 Технічна пауза. Розміщення команд для роботи
    • 13:30 – 14:30 Робота команд над проєктами. Ментор-сесії.
    • 14:30 – 15:00 Обід
    • 15:00 – 17:00 Робота команд над проектами. Ментор-сесії.
    • 17:00 – 17:30 Лекція: Revenue Streams for Sport Clubs after Covid. Спікер: Федерико Вайнер, лектор Loughborough University (Великобритания)
    • 17:30 – 18:00  Завершення першого дня. Команди йдуть із ВМЦ та можуть продовжувати віддалену роботу над проєктами
  • 25 жовтня

    Останній день прийому заявок.

  • 30 жовтня

    Вступні лекції від експертів і менторів. Знайомство учасників між собою і формування команд.

  • 31 жовтня - 1 листопада
    36 годин

    Робота в командах і підготовка проєктів для презентації.

  • 1 листопада

    Презентації проєктів учасників (Pitch Day). Журі обирає переможця.

SPORT AND ENTERTAINMENT HACKATHON

30.10-01.11

Сценарій заходу

  • 30.10, пт ВМЦ
    • 9:30 – 10:00 Вітальна кава. Реєстрація учасників
    • 10:00 – 10:30 Відкриття хакатону. Вітальне слово до учасників. Оголошення програми заходу. Представлення менторів.
    • 10:30 – 11:00 Знайомство з учасниками та їхніми ідеями/проєктами.
      Команди презентують проєкти та, у разі потреби, до команд додаються учасники. На презентацію 1 хвилина.
    • 11:00 – 11:30 Лекція: Розвиток інновацій у спорті. Спікер: Максим Мотін, Курс спортивного менеджменту
    • 11:30 – 12:30 Лекція: Design thinking. Спікер: Ольга Шаповал, Kreston Academy
    • 12:30 – 12:45 Кава-пауза
    • 12:45 – 13:15 Лекція: Кіберспорт як вид спорту. Спікер: Іван Данішевський, експерт Українського фонду стартапів
    • 13:15 – 13:30 Технічна пауза. Розміщення команд для роботи
    • 13:30 – 14:30 Робота команд над проєктами. Ментор-сесії.
    • 14:30 – 15:00 Обід
    • 15:00 – 17:00 Робота команд над проектами. Ментор-сесії.
    • 17:00 – 17:30 Лекція: Revenue Streams for Sport Clubs after Covid. Спікер: Федерико Вайнер, лектор Loughborough University (Великобритания)
    • 17:30 – 18:00  Завершення першого дня. Команди йдуть із ВМЦ та можуть продовжувати віддалену роботу над проєктами
  • 31.10, сб ВМЦ
    • 9:30 – 10:00 Вітальна кава. Реєстрація учасників
    • 10:00 – 11:00 Воркшоп: Пітч проєкту від А до Я. Спікер: Тарас Думенко, партнер Dilai Invest
    • 11:00 – 11:30 Воркшоп: Брендинг та маркетинг стартапів. Спікер: Радана Ренко та Катерина Решетняк, Plai Buro
    • 11:30 – 12:30 Воркшоп: Заповнення заявки на отримання гранту від USF. Спікер: Ігор Маркевич, Український фонд стартапів
    • 12:30 – 12:45 Кава-пауза
    • 12:45 – 14:30 Робота команд над проєктами. Ментор-сесії
    • 14:30 – 15:00 Обід
    • 15:00 – 18:00 Робота команд над проєктами. Ментор-сесії
    • 18:00 Завершення другого дня. Команди йдуть із ВМЦ та можуть продовжувати віддалену роботу над проєктами
  • 01.11, нд ВМЦ
    • 9:30 – 10:00 Вітальна кава
    • 10:00 – 10:30 Лекція: Як смачно приготувати ідею для інвестора, а продукт зробити привабливим для ринку. Спікер: Олена Хлівна, Дар’я Сєдих, співзасновниці Sport.Vision
    • 10:30 – 14:30 Робота команд над проєктами. Ментор-сесії
    • 14:30 – 15:00 Обід
    • 15:00 – 17:30 Pitch
      Кожна команда має 3 хвилини на презентацію свого проєкту + 3 хвилини на питання і відповіді
    • 17:30 – 18:00 Голосування журі та оголошення переможців
    • 18:00 Завершення хакатону.

Генеральний партнер

Офiцiйний партнер

Інформаційні партнери

Користь від участі у Хакатоні:

Що Ви отримуєте від участі?

  • Нові знайомства
  • Новий досвід роботи
  • Нові знання
  • Можливість прокачати ідею
  • Майданчик для самопрезентації
  • Призи від партнерів заходу

Подарунки для переможців та призерів:

  • Призовий фонд 1000$ від Parimatch Tech для одного або двох переможців.
  • 30 менторських годин від Garage Partners.
  • 5 годин юридичних консультацій від Amigo Partners.
  • Можливість навчання на Курсі спортивного менеджменту та маркетингу – безкоштовно для 3-х найкращих ідей та 50% знижка для 10 ідей.
  • 2 години особистого консалтингу по інвестиційній стратегії від Sport tech ladies – фаундерів стартапу SportVision.
  • За виконання завдань від Esports Charts найкращий проєкт отримає 500$.
  • Безкоштовне навчання команди з найкращим проєктом хакатону на онлайн курсi Smart Leader у форматі Microlearning від Школи молодого українського дипломата, IIR Business School та Інституту міжнародних відносин КНУ ім. Т. Шевченка.
  • 1 мiсце По 50 годин менторства бізнес консультантів Фітнес-асоціації.
  • 2 мiсце По 10 годин бухгалтерських консультації з боку провідних фінансових директорів та головних бухглатерів Асоціації Ліга Фітнес-клубів.
  • 3 мiсце По 5 годин консультації юридичної компанії «Алібі».
  • Для всіх учасників 3 годин менторства бізнес консультантів Фітнес-асоціації, 3годин бухгалтерських консультації з боку провідних фінансових директорів та головних бухгалатерів Асоціації Ліга Фітнес-клубів, 1 година консультації юридичної компанії «Алібі»

Зареєструйся на участь вже зараз!
Не проҐав можливість.

Вхід за реєстрацією!
Лист підтвердження про участь Ви отримаєте на електронну пошту за 72 години до початку Хакатону.

ТакНі
КомандаОдноосібно

Дякуємо за Вашу активність і інтерес до SPORT AND ENTERTAINMENT HACKATHON

Ми отримали Вашу заявку на участь у Хакатоні та обов’язково її розглянемо.

Звертаємо Вашу УВАГУ, що заповнення анкети не гарантує участі у події. У зв’язку з обмеженою кількістю місць, на жаль, ми не зможемо забезпечити участь усім бажаючим. Розгляд заявок розпочнеться після 25 жовтня. Якщо Вашу анкету буде схвалено, Ви отримаєте персональне запрошення мінімум за 72 години до початку заходу. Будь ласка, очікуйте на запрошення.


З повагою та найкращими побажаннями
Організаційний комітет Sport and entertainment hackathon

Організаційний
комітет 

Максим Мотін
Юлія Філіппова

Місце проведення

вул. Еспланадна, 17, м. Київ
(Всеукраїнський молодіжний центр)