Зустріч MarTech Discussion Club “MarTech стек у рекламодавців в Україні”

1) Що таке MarTech стек і чому тут важливий системний підхід
2) Обсяг стеку маркетингових технологій у 2020 у світі та в Україні
3) Ключові тренди розвитку MarTech стеку у 2020-2021
4) Джентльменський набір MarTech технологій для кожного бізнесу – який він?
5) Приклади MarTech стеків світових компаній
6) MarTech стеки українських рекламодавців – особливості та вітчизняний досвід
7) Як побудувати ваш власний MarTech стек – поради бувалих
8) Як рекламодавці підбирають нові продукти у власний стек та як в нього потрапити стартапу

Таймлайн події
- Початок 22 Жовтня, 2020 18:00
- Завершення 22 Жовтня, 2020 19:30
- Місце Online