09.05.2025

Як зробити продукт, який жадатимуть клієнти

В чому, по вашому, є головний бар'єр переходу до підприємництва: важко знайти гроші, невміння робити продажі чи низька толерантність до ризиків? Щоб там не було – це зазвичай набувається з досвідом, як досвідом успіхів так і невдач. Тому для того, щоб стати кращим підприємцем, потрібно в першу чергу практика. А далі робота з командою і менторами для пришвидшення навчання. Тому ми вирішили провести воркшоп на якому, практично покажемо, як створити ціннісну пропозицію для вашого майбутнього продукту або для тих в кого цей продукт вже є. Ціннісна пропозиція - це є ключовим інструментом, який допоможе зрозуміти потреби клієнтів і відповісти на них продуктом - який жадатимуть. Підключайся 4 березня, о 19:00 до прямої трансляції в YouTube. Воркшоп буде корисним для тих, хто тільки хоче почати свою підприємницьку діяльність або має власну ідею про яку вже довго думає. Ключові скіли спікера — Максим Семенчук:
  • Комунікації — понад 15 років працюю в сфері діджитал і креативу; створив компанію лідера-ринку в ніші маркетингових послуг; працював з 30+ ТОП брендами включаючи Nestle, Samsung та Hyundai
  • Лідерство — організовував команди на 300+ людей; створив співтовариство по інноваційним практикам teal ua та DGOV Foundation
  • Продукт — працював з понад 100 продуктами в декількох стартап інкубаторах; ~$250k інвестицій в різні продукти
  • Стратегія — створюю стратегію розвитку для ринку віртуальних активів (в тому числі і криптовалют) в Україні
  • Партнерства — роблю спільні проекти з Міністерством цифрової трансформації України та ПРООН
Якщо у тебе виникли запитання, пиши нашому координатору Богдану: [email protected] До зустрічі Реєстрація