Reface Marketing: проблем не буде, якщо ти їх не створиш

Маркетолог глобального стартапу — універсальний солдат, що летить на палаючому велосипеді та пхає палиці в колеса. У нас це — Женя Лейбов, Head of Marketing у Reface. Саме він доклав рук до ачівок застосунку Reface:
- перемога в Вest of 2020 (Google Play);
- #1 у американському App Store та ТОП позиції в 100+ країнах;
- 100 млн установок застоcунку протягом 14 місяців.
Женя поділиться кейсами Reface, фейлами та їх рішеннями, без цензури. Про що:
- Привіт із В‘єтнаму, або коли час вирубати маркетинг?
- Зростання команди: як швидко розширитися в обов’язках і людях.
- Аналітика. Що ми дивимося.
- Канібалізація трафіку в разі різкого росту.
- Який профіт від TOP-1 в App Store та Google Play?
- Що далі? Як готуємо маркетинг до запуску соціальної платформи.
Реєструйся: https://reface-marketing.eventbrite.com та готуй питання спікерові.
Женя Лейбов, Head of Marketing Reface. Починав кар’єру як медіапланер у рекламній агенції UAMASTER. Далі був digital стратегом і Head of Media. Працював зокрема з брендами: Fly UIA, Yves Rocher, Royal Canin, Ощадбанк, Samsung, Groupe SEB (Tefal, Moulinex, Rowenta), USAID. Згодом був Head of Digital, Head of Content у кіберспортивному проєкті. Долучившись до Reface, пройшов шлях від “один із двох маркетологів у стартапчику” до керівника. Женя точно знає, як створити ефективну команду маркетингу, яка блискавично вирішуватиме проблеми стартапу, що активно розвивається, з мінімальними втратами.
6 квітня (вівторок), 17:00
Закрита онлайн-трансляція.
Безкоштовно за реєстрацією: https://reface-marketing.eventbrite.com
Таймлайн події
- Початок 6 Квітня, 2021 17:00
- Завершення 6 Квітня, 2021 18:00
- Місце Online