Перейти до вмісту
Цей вебсайт не оптимізовано для альбомної орієнтації. Будь ласка, поверніть ваш пристрій.
5 Червня, 2020

Метод Souzou: мислити та творити, як підприємець

Коли ви останній раз використовували свою уяву, щоб створити щось нове?

Як часто вам вдається реалізувати власні ідеї?

Синхро Простір спільно із FIABCI-Ukraine запрошує взяти участь у воркшопі Масаакі Хасегава Masaaki Hasegawa про те, як розвивати мислення підприємця та перетворити ідею в бізнес. Воркшоп проводиться рамках програми впровадження інновацій у містах та підготовки до IV урбан-хакатон Синхро Простір.

У наш час креативність вважається одним із ключових елементів у бізнесі. Підприємництво – це не навичка, яку можна здобути слідуючи певним правилам, а спосіб мислення, який потрібно практикувати в реальному житті.

Унікальний метод Souzou, розроблений Масаакі Хасегава, розкриває новий підхід до створення та реалізації ідей. Цей метод дозволяє активувати уяву та втілити ідеї, знявши бар’єри мислення. Масаакі пропонує нову парадигму творчості, яка базується на квантово-механічному підході, а не на механічному підході Ньютона.

Суть методу полягає в унікальній комбінації розуму, стратегії та проєктних дій для збільшення ймовірності реалізації ідей. Створити бізнес-модель дотримуючись певних правил легше, ніж перетворити її на функціонуючий бізнес, який приносить дохід. Для цього варто розуміти сутність підприємництва та розвивати своє мислення у потрібному напрямку.

Під час воркшопу ви:

дізнаєтеся, як розширити свою уяву та зрозумієте, як функціонує ваш розум

виявите власні обмеження та розробите стратегію для збільшення ймовірності втілення ваших ідеї у реальность. Масаакі Хасегава – творець платформи Creativida, радник EErretres Strategic Design Company, міжнародний художник, посол та постійний експонент Contemporary Museum of Calligraphy.

Масаакі допоміг тисячам людей у ​​понад 100 країнах розкрити свою творчість та потенціал

Серед замовників Масаакі: DTEK Academy, Європейська Бізнес Асоціація, Unit.City, SONY, COMPAC, Erretres, Impact Hub, BMW, Santander Bank, Coca Cola, KROK Business School та багато університетів з усього світу. Партнери заходу: Ukrainian Startup Fund, TechUkraine, BOORYAK

Більш детальну інформацію ви знайдете на сайті https://hub-synchro.space/masaaki

Вокшоп буде на англійській мові із перекладом на українську.

Тривалість воркшопу 2 години.

Вартість – 400 грн. (у день проведення 600 грн.)

Щоб зареєструватися на воркшоп перейдіть у розділ “Квитки” І до зустрічі вже 9 червня о 9.00 ранку

Реєстрація

Таймлайн події

  • Початок 13 Червня, 2020 11:00
  • Завершення 13 Червня, 2020 12:30
  • Місце
Інші події