Перейти до вмісту
Цей вебсайт не оптимізовано для альбомної орієнтації. Будь ласка, поверніть ваш пристрій.
24 Травня, 2021

Marketing For Early Stage Startup

Поговоримо про:

  • Які задачі вирішує маркетинг стартапів на ранній стадії;
  • Як продуктові дослідження працюють для маркетингу і навпаки;
  • Як отримати максимум цінності від перших юзерів;
  • Initial Traction. Стратегії виходу на ринок;
  • Розробка меседжів та позиціонування;
  • Вибір каналів залучення користувачів;
  • Аналітика рекламних каналів, фінансові метрики

Ви навчитеся:

  • Розуміти які задачі вирішує маркетинг в перших ітераціях продукту;
  • Як продуктові дослідження працюють для маркетинг задач;
  • Зрозумієте хто ваш кастомер та як доносити до нього цінність продукту;
  • Куди йти та що тестувати для залучення перших юзерів;
  • Як аналізувати маркетинг канали на старті, ключові метрики успіху

Спікерка:

  • Олена Каминіна — Product Marketing Manager, Heartpace

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації

Реєстрація: https://bit.ly/3bfxaVF

ВАЖЛИВО: В день події за 2 год до вебінару вам на вказану пошту при реєстрації прийде посилання на кімнату в ZOOM

Реєстрація

Таймлайн події

  • Початок 25 Травня, 2021 19:00
  • Завершення 25 Травня, 2021 20:30
  • Місце Online
Інші події