Безкоштовний вебінар “GDPR і таргетинг соціальних мереж”

Пам’ятаєте, як Facebook зробив правила розміщення реклами суворішими після скандалу з Cambridge Analytica? А до того – після підписання угоди з FTC? Маркетологи постійно досліджують нові механіки реклами через соціальні мережі, і законодавство про захист персональних даних має суттєвий вплив у онлайн-маркетингу і ІТ-бізнесі в цілому.
Однак просто налаштувати логін до облікового запису через соціальну мережу недостатньо, щоб перекласти відповідність GDPR на соціальну мережу. В компанії, яка використовує таргетинг, все ще присутня обробка персональних даних.
А про документи і дії, які необхідно зробити для виконання вимог GDPR ми розповімо на нашому вебінарі.
Всі свої запитання можна буде задати Катерині Дубас та Анастасії Клименко, нашим юристам практики захисту персональних даних 🙂
https://legalitgroup.com/gdpr-i-targeting-socialnih-merezh/
Адженда:
1. GDPR і ремаркетинг в social media
2. Guidelines EDPB 8/2002 у SMM
3. Як вбудувати нові вимоги у свої проекти та процеси.
Чекаємо на вас 30 вересня, о 12:00. Реєструватися не потрібно, просто приходьте на трансляцію 🙂
Має бути цікаво маркетологам, CEO, CMO, засновникам IT-компаній, юристам і студентам, що вивчають персональні дані.
Таймлайн події
- Початок 30 Вересня, 2020 12:00
- Завершення 30 Вересня, 2020 13:00
- Місце Online