Nova Tech Spring 2024

Мрієте впровадити вашу розробку з найбільшим логістичним оператором України? Хочете бути найкращим та отримати за своє рішення 400 тис. грн?
Вже сьогодні, Український фонд стартапів разом з лідером експрес-доставок Новою поштою за підтримки EIT Community RIS Hub Ukraine відкривають набір команд для участі в програмі Nova Tech Spring 2024 з фінальним пітчингом 14 березня у студії відкритих інновацій Nova Tech.
За результатами відбору, найкращі команди зможуть представити свій стартап. Окрім цього, фіналісти змагатимуться за унікальну можливість – співпраця з Новою поштою, щоб спільно запілотувати та запустити своє рішення.
Під час підготовки до фіналу, відібрані команди зберуться для відвідування Київського інноваційного терміналу, пройдуть менторські сесії з найкращими спеціалістами в цій індустрії та відвідають студію відкритих інновацій NovaTech разом з лабораторіями.
ДЛЯ КОГО ПРОГРАМА:
Хочете стати частиною революції інновацій в логістичному секторі? Маєте вже сформований стартап/компанію, MVP або прототип рішення, який може вирішити актуальні виклики цієї галузі? Тоді ця програма саме для вас! Нова пошта шукає нові рішення у трьох актуальних напрямках.
НАПРЯМОК 1 – Роботизація сортування
Проблематика:
-
- Ручні маніпуляції для вивантаження та завантаження
-
- Низька швидкість транспортування до зони завантаження
-
- Різноманітність вантажів, складність маніпуляцій з ними
Вимоги до рішення:
-
- Продуктивність. Рішення має забезпечувати сукупну продуктивність на рівні не менше 2 тис. відправлень за годину для всього терміналу.
-
- Безпечність. Рішення має бути безпечним для людини та для відправлень, які будуть в його оточенні.
-
- Масштабованість. Система має бути такою, щоби її можна було досить легко впроваджувати за різних терміналах без необхідності змінювати капітальні споруди.
НАПРЯМОК 2 – Автоматизація складу
Проблематика:
-
- Велика кількість основних засобів, які збільшуються, і які необхідно постійно інвентаризувати (сканувати), що вимагає багато людського ресурсу та часу.
-
- Частина основних засобів постійно переміщується (піддони, сітчасті контейнери, бокси) між підрозділами компанії.
-
- На терміналі може працювати до 400 людей на різних ділянках і необхідно бути впевненим, що всі працюють ефективно.
Вимоги до рішення:
-
- Масштабованість. Рішення має бути таким, щоби його можна було використовувати на абсолютно різних по розмірах виробничих об’єктах компанії: великі термінали, регіональні термінали, міські депо, відділення.
-
- Відстежування персоналу та тари онлайн. Система контролю персоналу та управління тарою повинна в режимі онлайн надавати інформацію про розташування та ефективність роботи кожного робітника.
-
- Проста інвентаризація. Система обліку основних засобів має давати можливість швидко або в автоматичному режимі (без участі людей) з заданою періодичністю проводити контроль, інвентаризацію.
НАПРЯМОК 3 – Новий сервіс у точках контакту
Проблематика:
-
- Наразі поверхня поштоматів є статичною і не може використовувати для комунікації з клієнтом.
-
- Великі відділення мають достатню площі для розміщення додаткових сервісів від партнерів.
Вимоги до рішення:
-
- Надійність. Рішення має бути таким, щоби не вимагало додаткових людських ресурсів для обслуговування.
-
- Привабливість для клієнта. Захопити увагу клієнта, створити вау-ефект та надати додаткову цінність – ідеальне рішення для нових продуктів у точках контакту.
ЕТАПИ ВІДБОРУ:
-
- Заповнення заявки про свій продукт чи послугу.
- Відбір фіналістів.
- Відвідування Київського інноваційного терміналу та вантажного терміналу, для того аби побачити існуючий процес сортування відправлень.
- Менторські сесії від провідних спеціалістів та презентація студії відкритих інновацій NovaTech разом з лабораторіями.
- 1 місяць для розробки концептів продуктів і рішень. Учасники можуть поєднуватись у групи для досягнення максимальних результатів.
- Фінальний офлайн захід та презентація стартапу перед журі.
Склад журі:
1. Тараненко Олексій, CBDO групи компаній Nova.
2. Хоменко Євгеній, R&D директор групи компаній Nova.
3. Коваленко Богдан, директор з технологій Нової пошти.
4. Олег Турик, директор з розвитку напрямку вантажів.
5. Даніман Павло, директор з маркетингу Нової пошти.
ТАЙМЛАЙН:
1. Прийом заявок: 20.12.23 – 29.02.24
2. Відбір фіналістів: 01.03.24 – 03.03.24
3. Підготовчі заходи: 05.03.24 – 10.03.2024
4. Розробка концептів: 11.03.24 – 11.04.2024
5. Демо День: 14.04.24
Заявку варто шукати в особистому кабінеті на порталі Українського фонду стартапів в розділі «Програми партнерів».